Darmowa dostawa powyżej 200zł

♦ NOWOŚCISUKIENKI ♦ GARNITURY ♦ MODA ŚLUBNA  NARZUTKI I RAMONESKI ♦ ŻAKIETY ♦ BOLERKA ♦ BLUZKI ♦ PŁASZCZE/KURTKI ♦ SPODNIE ♦ SPÓDNICE ♦ TOREBKI ♦ PASKI ♦

Blog kategorie
Producenci
Pytania i odpowiedzi - FAQ

Jak dokonać zakupów?

Aby dokonać zakupów w naszym sklepie internetowym wystarczy wyszukać wybrany produkt, dodać go do koszyka, następnie wybrać sposób płatności i wysyłki. Całość jest bardzo intuicyjna, w przypadku jakichkolwiek problemów zachęcamy do kontaktuZamówienia można składać również telefonicznie pod numerem telefonu 501343306. Numer jest dostępny w godzinach 9.00-16.00. W przypadku gdyby nie udało się dodzwonić prosimy o wyrozumiałość i ponowną próbę za jakiś czas.

Złożyłam zamówienie, kiedy mogę spodziewać się wysyłki?

Zamówienia wysyłane są zgodnie z czasem deklarowanym przy każdym produkcie. Po wybraniu konkretnego rozmiaru danego produktu, wyświetla się przewidywany czas wysyłki. Zawsze staramy się aby zamówienie zostało wysłane możliwie jak najszybciej.

Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu?

Oczywiście, na wczesnym etapie realizacji zamówienia można dokonać takich zmian. Najlepiej zrobić to odpowiadając na maila z potwierdzeniem zamówienia lub używając formularza kontaktowego.

Czy mogę anulować moje zamówienie?

Tak, jeśli dokonałaś zamówienia przez pomyłkę i chcesz z niego zrezygnować, prosimy o jak najszybszy kontakt przez formularz kontaktowy lub odpowiadając na email z potwierdzeniem zamówienia.

Jak mogę skontaktować się ze sklepem internetowym?

Najlepiej zrobić to drogą mailową mylittleheavenpl@gmail.com, przez formularz kontaktowylub telefonicznie 501343306.

Czy mogę obejrzeć towar na żywo przed zakupem?

Nasz sklep prowadzi sprzedaż wyłącznie wysyłkową i nie ma możliwości obejrzenia towaru przed zakupem.

Jak wybrać odpowiedni dla mnie rozmiar?

Każdy produkt posiada tabelę rozmiarów, którą należy się sugerować. Tabeli mogą nie posiadać jedynie produkty uniwersalne w użytkowaniu o oczywistych parametrach.

Czy mogę zamówić produkt o konkretnych parametrach, uszyty lub przerobiony specjalnie dla mnie?

Nie ma takiej możliwości. 

Jak mogę wymienić zakupiony towar?

Na wymianę masz 14 dni od daty zakupu. Wymiany dokonujemy w ramach tego samego produktu, możemy dokonać wymiany rozmiaru lub koloru(wariantu) danego produktu. Najlepiej poinformować nas o chęci wymiany drogą mailową mylittleheavenpl@gmail.comprzez formularz kontaktowylub telefonicznie 501343306.

Jaki jest koszt wysyłki zamówienia?

Tabela kosztów wysyłki znajduje się tutaj: Koszt dostawy

Jak mogę skorzystać z darmowej dostawy?

Darmowa wysyłka przewidziana jest dla zamówień powyżej 200zł z dostawą do paczkomatu.

Czy mogę zamówić za pobraniem?

Tak, jednak trzeba pamiętać że koszt takiego zamówienia to 25zł. Można tego dokonać zarówno przez stronę internetową jak i telefonicznie pod numerem 501343306

Czym różni się przelew tradycyjny od przelewu natychmiastowego?

Przelew tradycyjny to przelew klasyczny z jednego konta bankowego na drugie. Charakteryzuje go wydłużony czas oczekiwania na zaksięgowanie, co może mieć wpływ na szybkość wysyłki zamówienia. Przelew natychmiastowy jest przelewem obsługiwanym przez naszego operatora płatności Autopay. Jest on widoczny niemal natychmiast po wykonaniu i pozwala w niektórych przypadkach na szybszą realizację zamówienia.

Jak mogę dokonać zwrotu zamówienia?

Aby dokonać zwrotu zamówienia zapoznaj się ze wskazówkami na tej stronie: https://mylittleheaven.pl/pl/i/Zwroty-i-reklamacje/7

Kto ponosi koszt zwrotu zamówienia?

Koszt zwrotu zamówienia ponosi klient.

Gdzie znajdę formularz odstąpienia od umowy?

Formularz odstąpienia od umowy można pobrać tutaj: https://mylittleheaven.pl/userdata/public/assets//Oswiadczenie_o_odstapieniu.pdf

Czy mogę dokonać zwrotu lub wymiany jeśli minie 14 dni od otrzymania przeze mnie towaru?

Niestety zwrot po tym czasie nie będzie już możliwy. W przypadku odesłania do nas produktu po terminie, zwrot taki nie zostanie zaakceptowany, a klient zostanie obciążony dodatkowymi kosztami wysyłki zwrotnej.

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Zwrot otrzymasz do 14 dni od otrzymania przez nas odstąpienia od umowy wraz z produktem. Jeśli przy oględzinach produktu wykryjemy że nie jest on już pełnowartościowy i wymaga naprawy lub czyszczenia, sklep może pomniejszyć zwracaną kwotę. Jeśli produkt jest na tyle zniszczony że nie nadaje się do dalszej sprzedaży, sklep może odmówić zwrotu pieniędzy za taki towar.

Czy wysyłamy paczki za granicę?

Obecnie prowadzimy sprzedaż wyłącznie na terenie Polski

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl