Wymiana produktu
Często zdarza się że zakupiony produkt okazuje się za duży bądź za mały. Bywa też że źle dobraliśmy kolor. Wtedy najlepszym rozwiązaniem jest wymiana produktu na inny. Sklep mylittleheaven.pl oferuje darmową wymianę produktu. Jedyny koszt jaki ponosi klient to koszt odesłania produktu do nas. W takim przypadku w ciągu 14 dni Poinformuj nas mailowo(mylittleheavenpl@gmail.com) o chęci zamiany produktu na inny. Do paczki z wymienianym produktem nie dołączaj oświadczenia o odstąpieniu od umowy, wystarczy adnotacja na kartce papieru z numerem zamówienia oraz informacją na co ma zostać wymieniony produkt. Wymiana odbywa się w ramach zawartej już umowy w klientem. Pamiętaj że darmowa wymiana jest jednorazowa i dotyczy zmiany koloru lub rozmiaru w ramach tego samego produktu.
Zwroty
Pamiętaj masz 14 dni na zwrot towaru licząc od dnia jego odebrania. Jest to za każdym razem weryfikowane po otrzymaniu przesyłki. Jeśli termin 14 dni zostanie przekroczony, taki zwrot nie będzie mógł być zrealizowany. Zwracany produkt nie może nosić żadnych śladów użytkowania. Prosimy, dbaj o zakupiony u nas produkt jeśli masz zamiar go oddać. Jeśli zwracany produkt będzie ubrudzony, kwota zwrotu może zostać pomniejszona o koszty prania. Jeśli produkt będzie uszkodzony w stopniu uniemożliwiającym jego dalszą sprzedaż, sklep może odmówić zwrotu i odesłać produkt do klienta. Do zwracanego produktu dołącz oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz paragon. Oświadczenie znajduje się na naszej stronie w dziale zwroty i reklamacje. Zwracany produkt odpowiednio zabezpiecz, aby nie mógł ulec uszkodzeniu w trakcie transportu. Najlepiej wykorzystaj do tego celu pudełko oraz folię w której produkt do Ciebie dotarł. Paczkę najlepiej nadać kurierem na nasz adres:
MylittleHeaven Łukasz Korczak, Radosław Korczak spółka cywilna
Piotrkowska 317 lok. 11
93-035 Łódź
Stara hala Górniak, od zewnątrz.
Tel.501343306
Nie odbieramy paczek za pobraniem oraz nadanych do paczkomatu czy innego punktu.
Prosimy o nie korzystanie z usług Poczty Polskiej. Nie ponosimy odpowiedzialności za niedostarczone do nas przesyłki przez Pocztę Polską. Jest to firma całkowicie niekompetentna, więc korzystasz z niej na własną odpowiedzialność.
Zwrot towaru odbywa się na koszt klienta.
Zwrot pieniędzy nastąpi na wskazane w oświadczeniu konto bankowe w terminie do 14 dni.
W przypadku odesłania do nas produktu bez żadnego odstąpienia od umowy, zwrot nie będzie mógł być wykonany z powodu braku podstawowych informacji do jego wykonania. W takim wypadku zwrot jest zawieszony do czasu otrzymania stosownego oświadczenia.
W przypadku wymiany towaru, czas na zwrot liczony jest od momentu otrzymania pierwszego produktu. Wymiana nie jest nowym zakupem, a grzecznościowym gestem wobec klienta w ramach tej samej umowy.
W przypadku płatności Autopay lub Blik również prosimy o podanie numeru konta bankowego. Zwrot taki zostanie wykonany przy użyciu tych systemów, jednak w przypadku niemożności skorzystania z nich, pieniądze zostaną zwrócone na podane konto.
Nie przyjmujemy oświadczeń odstąpienia od umowy w formie elektronicznej.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres kurierem, prosimy o niekorzystanie z usług poczty polskiej:
MylittleHeaven Łukasz Korczak, Radosław Korczak spółka cywilna
Piotrkowska 317 lok. 11
93-035 Łódź
Tel.501343306
Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.