Producenci
Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres kurierem, prosimy o niekorzystanie z usług poczty polskiej:
Łukasz Korczak Barato.pl
Piotrkowska 317 lok. 10

93-035 Łódź

Zwrotu można również dokonać do paczkomatu. Docelowy paczkomat to: LOD10A Łódź Adamieckiego 16 Przy markecie Netto

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij je wraz ze zwracanym produktem na nasz adres:

Łukasz Korczak Barato.pl
Piotrkowska 317 lok. 10

93-035 Łódź

Prosimy poinformuj nas wcześniej o chęci odstąpienia od umowy. Prosimy o niekorzystanie usług poczty polskiej. Przesyłkę wyślij kurierem. Do zwracanego produktu wraz z oświadczeniem dołącz wszystkie akcesoria, jeśli takie były dodane.  Zwracany produkt nie może nosić żadnych śladów użytkowania oraz musi posiadać wszystkie metki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl